Trafność fraz - pozycjonowanie
Ponadto, warto zwrócić uwagę na trafność fraz, czyli to, czy faktycznie opisują one oferowane przez nas produkty lub usługi. Należy unikać sytuacji, w której pozycjonujemy na frazy, które nijak się mają do naszego biznesu, ponieważ przyciągną one tylko użytkowników, którzy nie są zainteresowani naszą ofertą, co prowadzi do wysokiego współczynnika odrzuceń i niższej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Podsumowując, warto pozycjonować na frazy z zerową liczbą wyszukań, ale należy to robić z umiarem i w połączeniu z pozycjonowaniem na popularne frazy kluczowe. Trafność fraz oraz jakość oferowanej przez nas treści powinny być priorytetem, aby przyciągnąć użytkowników zainteresowanych naszą ofertą i osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.
Komentarze (0):
Prześlij komentarz
Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]
<< Strona główna